Banbury viimeisen kerran

Se tunne kun tiedät, että on viimeinen viikko ja juuri olet oppinut tuntemaan uudet työkaverit ja sen myötä olet oppinut tekemään töissä itseksesi asioita niin, ettet sinä enään tarvitse ohjausta ja mietit tulevaa...

Kevätkin jo alkoi tehdä tuttavuutta Englannissa. Aurinko paistoi ja linnut lauleskelivat.


Viimeinen viikko työharjoittelu paikassa meni erittäin nopeasti. Rakensimme työtoverin ja talon pomon kanssa aurinkolaseille uusia hyllyjä. Hyllyissä sai menemään kokonainen päivä aikaa. Valtavasti piti laittaa esille aurinkolaseja. Siis wau mikä määrä niitä oli. Koko viikon muuten tein samoja hommia mitä minulle oltiin opetettu. Rakentamista, lisätä  hyllyille lisää tavaraa varastosta, siivoamista ja apteekissa reseptien päivittämistä.

Lopussa kiitos seisoo. Työkaverit veivät minut toiseksi viimeisenä iltana syömään ravintolaan. Se heidän ystävällisyytensä ja ilo oli jotain sanoin kuvaamatonta. Huumoria ja naurua koko ilta.
Sain monta ihanaa uutta ystävää. Ihania kokemuksia jotka tulee varmasti monesti minulle mieleen ja myös valtava ikävä heitä.

Minulle jäi tästä matkasta käteen erittäin hieno kokemus. Oli ihanaa käydä työharjoittelemassa Englannissa. Kuusi viikkoa meni hurjan nopeasti😊
Yllätys lahja minulle ihanilta työkavereilta. Kaikki hyvä loppuu aikanaan ja on aika lähteä eteenpäin. Suomessa minulla alkaa hiihtoloma ja sen jälkeen on vielä 3 kuukautta työharjoittelua jossain paikassa sitten opintoni tulevat päätökseen ja aika näyttää mitä teen jatkossa.
Hyvää kevättä❤
 


Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Elämää Englannissa

Aika menee vauhdilla

Työtä ja seikkailua